İşitme Konuşma Engelliler Müfredat Programı

  • Konbuyu başlatan akkuru
  • Başlangıç tarihi
A

akkuru

Ziyaretçi
http://ookgm.meb.gov.tr/genelgeler/180707-56537.pdf
Müfradata burdan ulaşabilirsiniz arkadaşlar....
 

Benzer konular

egitimciyiz

Yönetici
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
2,677
Tepki
1
Puan
38
Konum
Türkiye
hocam şu linke tıklayınız.

http://ookgm.meb.gov.tr/genelgeler/180707-56537.pdf
 
A

akkuru

Ziyaretçi
hocam olması uygun olandırr.ama kaynastırma sınıflarında bunu ıstemıyolarrr
 

emrekoksalkucuk

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
3
Tepki
0
Puan
0
Yaş
45
Konum
Kaðýzman
Özel eğitim merkezlerinde yani bizim hafif ve ağır duzey iki programımız var 2 gurup 2 birey şimdi ayrı oda yapmadan bu programı açabilirmiyiz
 
A

akkuru

Ziyaretçi
hocam ozellerde kesınlıkle ıstıyolarr..ögretılebılır egıtılebılır ve eger alıyolarsa grup egıtımlerı ıcın oda. uygulama odaları ıstıyolarr.yanıı ayrı bı bıreysel odasıacmanız gerekıyo herbır program ıcın
 
A

akkuru

Ziyaretçi
eger bu işitme eng yonelık ıse sadece grup ve bıreysel odaları gerekıyo tabı
 

emrekoksalkucuk

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
3
Tepki
0
Puan
0
Yaş
45
Konum
Kaðýzman
teşekür ederim yani bize iki oda daha lazım. Birşey daha sormak istiyorum bir eğitile bilir bir birey odası en fazla kaç öğrenciye eğitim verebilir bunun bi sınırlaması  varmı. Bizim eğitile bilir 40 öğrenci oldu yeni bir bireysel oda daha istiyolar :)
 

egitimciali

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
2
Tepki
0
Puan
0
Yaş
62
Konum
antalya
Selamlar.güzel Çalışmalar.ellerinize Sağlık."işitme Konuşma Engelliler Müfredat Programı "linki Kırık Bilginize Saygılar.
 
A

akkuru

Ziyaretçi
Özel Eğitim Ve Rehabilitasyon Merkezi
işitme Engelli Bireyler
destek Eğitim Programı
 

Ekli dosyalar

  • ÝEDEP.pdf
    811.2 KB · Görüntüleme: 16
A

akkuru

Ziyaretçi
Ayrıca Hocam Kendinize Uygun Mufredatı Burdaki Linkte Bakıp İnidrebilirsinizz...

http://ookgm.meb.gov.tr/programlar.htm


iyi Paylaşımlar.....
 

kama

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
1
Tepki
0
Puan
0
Yaş
36
Konum
trabzon
Merhaba Ben İşitme Engelliler Sınıf Öğretmeni Alarak Yeni Atandım Yanlız Ne Müfredatı Nede Okuldakı Vazifemi Tam Olarak Biliyorum Üstelik Çevremdeki İnsanlar Bu Konularda Yardım İsteyebileceğim İnsanlar Değil Rica Etsem Beni Vazifem Ve Müfredatla İlgili Bilgilendirir Misiniz?
 
A

akkuru

Ziyaretçi
Hocam Hayırlı Olsun.suan Atandıgınızz Okul Nerde Ozel Alt Sınıf Mı?daha Detaylı Anlatırsanırr Daha Yararlı Olabılırımm....
 
Üst Alt